The only thing I ask...

Lees hier de beweeg redenen achter dit forum
Plaats reactie
Efyor
Heil Jessie
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06-07-2009 19:47

The only thing I ask...

Bericht door Efyor » 04-11-2010 00:55

Ik zou het forum graag, met medewerking van de leden 'flame' vrij houden. ik hoop dat iedereen daar ook gezellig aan wilt mee werken.

• Houd elkaars meningen en leefstijlen in eer.
• Discussies mogen altijd gestart worden in het Intelligentie Corner, maar ga niet onnodig ruzie lopen zoeken.
• We zijn allemaal oud en wijs genoeg om -voordat we op [b]Verzenden[/b] drukken- nog even de tekst terug te lezen en te beslissen of er niks bewust en/of persoonlijk kwetsends in staat naar mede forum leden.
• Bespreek persoonlijke conflicten via PB, mail of face-to-face maar niet in een openbaar board.
• Bij onmacht of terug kerende treiterijen mij altijd waarschuwen via PB.

That's all,
Jessica
[b]  /l、[/b]
[b]゙(゚、 。 7[/b]
[b] l、゙ ~ヽ[/b]
[b] じしf_, )ノ

[color=indigo]The best thing about Art Academy is that they picked me over Hitler.[/color][/b]
Kim
Freddy Krueger
Berichten: 1333
Lid geworden op: 15-07-2009 12:31

Bericht door Kim » 04-11-2010 08:17

so true!
[color=limegreen]Gisteren werd er paniek gezaaid.. vandaag stond het al een meter hoog.[/color]
Efyor
Heil Jessie
Berichten: 2242
Lid geworden op: 06-07-2009 19:47

Bericht door Efyor » 06-11-2010 00:23

[quote="Ravyness"][size=7]sorry Jes. ik had het eerst willen laten varen, maar het bleef me nogal dwars zitten..[/size][/quote]

Ik snap je reactie, maar ik had de persoon er al persoonlijk op aangesproken.

[b]Dit geld voor allen; als ik als Admin flaming over het hoofd zie, wees dan niet bang om het me direct te laten weten. Zet persoonlijke conflicten dus niet voort in een openbaar board en ga niet 'uitdagen'. Vertrouw me er op dat ik het direct zal proberen op te lossen. De persoon zal via PB een bericht van mij krijgen.[/b]
[b]  /l、[/b]
[b]゙(゚、 。 7[/b]
[b] l、゙ ~ヽ[/b]
[b] じしf_, )ノ

[color=indigo]The best thing about Art Academy is that they picked me over Hitler.[/color][/b]
Plaats reactie